KPiR I EWIDENCJA RYCZAŁTOWA
- dokonywanie zapisów z PKPiR lub ewidencji ryczałtu,
- prowadzenie ewidencje wyposażenia,
- sporządzanie planów amortyzacji środków trwałych oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, a także wartości niematerialnych i prawnych,
- ustalanie wysokości miesięcznych, bądź kwartalnych zaliczek na podatek dochodowy, prowadzenie ewidencje VAT, sporządzanie miesięcznych/kwartalnych i rocznych deklaracji podatkowych,
- przygotowywanie dowodów wpłat lub przelewów na poszczególne podatki.
PROWADZENIE KSIĄG HANDLOWYCH
- prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek i osób fizycznych,
- opracowanie zasad polityki rachunkowości,
- opracowanie zakładanego plany kont i jego wdrożenie,
- dokonywanie zapisów w ewidencji syntetycznej i analitycznej,
- ustalanie wysokości miesięcznych/kwartalnych zaliczek na podatek dochodowy,
- prowadzenie rejestrów VAT i ustalanie wysokości zobowiązania lub nadpłaty podatku VAT,
- sporządzanie, według wzorów określonych przepisami, deklaracji podatkowych oraz przekazywanie ich do US,
- sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych GUS,
- sporządzanie planów amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- sporządzanie zeznań rocznych na podstawie danych wynikających z wpisów do ksiąg,
- zamykanie roku obrachunkowego jednostki wraz ze sporządzeniem sprawozdania finansowego ( bilans, rachunek zysków i strat oraz informacja dodatkowa),
- sporządzanie przelewów dot. należności publicznoprawnych (ZUS, US), monitoring należności i zobowiązań.
OBSŁUGA KADROWO PŁACOWA
- sporządzanie umowy o prace, zlecenia, dzieła – na podstawie uzyskanych informacji,
- sporządzanie listy płac, rachunków do umów cywilnoprawnych,
- prowadzenie imiennych kart przychodów pracownika,
- prowadzenie kartotek pracowników wraz z niezbędną dokumentacją,
- prowadzenie ewidencji urlopów pracowników wraz z niezbędną dokumentacją,
- prowadzenie ewidencji urlopów pracowników, dokumentacje zwolnień od pracy ( płatnych i niepłatnych),
- prowadzenie ewidencji świadczeń socjalnych,
- prowadzenie ewidencji świadczeń z ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego,
- sporządzanie dokumentacji obrachunkowych do list płac ( deklaracje na potrzeby ZUS, deklaracje dla potrzeb urzędów skarbowych: PIT 4R,PIT 8AR),
- sporządzanie zeznań rocznych pracowników PIT 11. PIT 8B. PIT40.